Abstract
Spis treści: Wprowadzenie i charakterystyka materiału / Zofia Bocheńska, Maria Chrzanowska – s. 5; Poziom rozwoju biologicznego badanych dziewcząt i chłopców / Maria Chrzanowska i wsp. – s. 17; Charakterystyka cech sprawności fizycznej / Urszula Figwer i wsp. – s. 23; Ocena poziomu inteligencji niewerbalnej / Janusz Zdebski, Jan Blecharz – s. 29; Dymorfizm płciowy cech somatycznych / Bartłomiej Sokołowski, Jerzy Błyszczuk, Jadwiga Pałosz – s. 37; Dymorfizm płciowy sprawności fizycznej / Urszula Figwer – s. 53; Poziom parametrów oddechowych i częstości skurczów serca podczas pracy o submaksymalnej i maksymalnej intensywności w losowo wybranej grupie dzieci / Jerzy Cempla – s. 59; Kompleksowa analiza współwystępowania cech somatycznych, psychicznych i notorycznych / Maria Chrzanowska, Stanisław Panek – s. 81; Podsumowanie / Zofia Bocheńska – s. 97