Abstract
Spis treści: Wstęp – s. 4; I. Materiał 1 metody badań – s. 5; II. Analiza wyników – s. 13; A) Charakterystyka klasy sportowej na tle grupy kontrolnej – s. 13; 1. Cechy morfologiczne – s. 13; 2. Sprawność fizyczna i wydolność – s. 22; B) Charakterystyka klasy sportowej z podziałem na grupę wyselekcjonowaną pozytywnie i negatywnie – s. 26; 1. Cechy morfologiczne – s. 26; 2. Sprawność fizyczna i wydolność – s. 32; C) Ocena ogólnej budowy ciała dziewcząt z klasy sportowej oraz zależność od wysokości ciała rodziców – s. 37; D) Cechy psychomotoryczne – s. 42; 1. Wybrane właściwości osobowości dziewcząt ze sportowej klasy gimnastycznej na podstawie badań psychologicznych – s. 42; 2. Czas reakcji prostej – s. 53; III. Dyskusja – s. 54; IV. Podsumowanie – s. 63; V. Piśmiennictwo – s. 67; VI. Aneks – s. 7