Rola i zadania państwa w gospodarce turystycznej : materiały seminarium w Trzemeśni 4-6.06.1993
Zusammenfassung
Spis treści: Wstęp – s. 3; Turystyka jako czynnik polityki gospodarczej / W. W. Gaworecki – s. 7; Oddziaływanie polityki stabilizacyjnej na gospodarkę turystyczną / Urszula Szubert-Zarzeczny – s. 10; Potrzeba prawnej ingerencji państwa w sferę usług turystycznych / Jerzy Raciborski – s. 18; Rola państwa w promocji turystyki / Anna Nowakowska – s. 22; Promocja turystyczna Polski, podstawowe założenia dotyczące instytucjonalnych rozwiązań / Jolanta Witulska – s. 27; Działania promocyjne w norweskiej turystyce / Marcjanna Augustyn – s. 34; Polityka turystyczna w teorii i praktyce państw / Bartłomiej Walas – s. 43; Zadania państwa w zakresie rozwoju turystyki / Tadeusz Burzyński – s. 48; Przebieg i wyniki procesów ekonomicznych w gospodarce turystycznej / Stefan Marczyk – s. 53; Rola i zadania instytucji państwowych i samorządowych oraz podmiotów gospodarczych w stworzeniu prawidłowych warunków dla rozwoju gospodarki turystycznej / Benedykt Banach – s. 56; Próby aktywizacji gospodarczej regionów w okresie recesji gospodarczej na przykładzie stref przygranicznych / Jan Siekierski – s. 65; Rola państwa w rozwoju turystyki górskiej w Beskidach / Janusz Ślusarczyk, Marcjanna Augustyn – s. 76; Formy aktywizacji i promocji środowisk wiejskich przez turystykę w programie działalności badawczej katedry geografii miast i turyzmu Uniwersytetu Łódzkiego / Jolanta Wojciechowska – s. 82; Zachowania przedsiębiorstw turystycznych w warunkach transformacji ustrojowej w Polsce / Teresa Żabińka – s. 86; Walory i mankamenty komunikacji marketingowej a rola państwa / Janusz S. Feczko – s. 92; Skuteczność reklamy / Robert Starzyk – s. 98; Potrzeby działań państwa w zakresie turystyki osób niepełnosprawnych / Krzysztof Kaganek – s. 101