Humanistyczne aspekty sportu dzieci i młodzieży
Zusammenfassung
Spis treści: Analiza czynników fizycznych, psychicznych i środowiskowych warunkujących tempo nauczania pływania dzieci w młodszym wieku szkolnym / Izabella Gedl-Pieprzyca – s. 5; Wprowadzenie – s. 5; Materiały i metody – s. 6; Analiza czynności ruchowych pływaka według teorii czynności T. Tomaszewskiego – s. 11; Nauczanie i uczenie się czynności ruchowych ze szczególnym uwzględnieniem nauczania pływania – s. 14; Cechy fizyczne, psychiczne i środowiskowe mogące mieć wpływ na postępy w nauczaniu pływania – s. 27; Wnioski i postulaty – s. 36; Piśmiennictwo – s. 46; Streszczenia – s. 47; Charakterystyka czynnych i biernych zainteresowań sportowo-rekreacyjnych młodzieży akademickiej Krakowa / Julian Lubaś – s. 49; Wstęp – s. 49; Materiał i metody badań – s. 51; Wyniki opracowania – s. 51; Zainteresowania sportowo-rekreacyjne młodzieży akademickiej w ocenie kierowników studiów wychowania fizycznego i sportu, nauczycieli akademickich wychowania fizycznego i prezesów klubów uczelnianych AZS – s. 65; Podsumowanie i wnioski – s. 76; Piśmiennictwo – s. 30; Streszczenia – s. 83