Rozwój potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym
Abstract
Spis treści: Wprowadzenie - s. 5; Rozdział 1: Zarządzanie personelem w przedsiębiorstwie turystycznym; 1.1. Charakterystyka branży usług turystycznych - s. 9; 1.2. Typologia przedsiębiorstw turystycznych i hoteli - s. 16; 1.3. Modele i strategie zarządzania zasobami ludzkimi - s. 24; 1.4. Klasyfikacja funkcji personalnych - s. 42; Rozdział 2: Kształtowanie potencjału pracy w przedsiębiorstwie turystycznym; 2.1. Pojęcie i struktura potencjału pracy - s. 45; 2.2. Strategiczne aspekty rozwoju potencjału pracy - s. 47; 2.3. Operacyjny wymiar rozwoju potencjału pracy - s. 48; 2.4. Planowanie rozwoju potencjału pracy - s. 50; 2.5. Kontrola rozwoju potencjału pracy - s. 60; 2.6. Controlling rozwoju potencjału pracy - s. 69; Rozdział 3: Zasady i narzędzia kształtowania potencjału pracy w turystyce; 3.1. System oceny potencjału pracy - s. 75; 3.2. Metody i techniki szkolenia pracowników - s. 81; 3.3. Przemieszczenie pracowników i rozwój struktur zatrudnienia - s. 86; 3.4. Formy strukturyzacji pracy na stanowiskach pracy - s. 92; 3.5. Metody badania czynników motywacji pracy - s. 97; 3.6. Ocena stopnia realizacji funkcji personalnych w przedsiębiorstwie - s. 102; Zakończenie - s. 109; Literatura - s. 111