Siatkówka w szkole
Abstract
Spis treści:
Wprowadzenie - s. 5; 1. Wiadomości ogólne – s. 7; 1.1 Dydaktyczne zasady nauczania - s. 7; 1.2. Informacje w procesie nauczania - metody nauczania - s. 8; 1.2.1. Wyobrażenie czynności ruchowej – s. 8; 1.2.2. Korekta błędów - s. 13; 1.3. Formy nauczania - s. 17; 2. Systematyka elementów techniki - opis ruchu – s. 19; 2.1. Postawa siatkarska i sposoby przemieszczania się – s. 20; 2.2. Odbicie oburącz górne – s. 23; 2.3. Odbicie oburącz dolne - s. 24; 2.4. Zagrywka dolna - s. 25; 2.5. Zagrywka tenisowa – s. 26; 2.6. Atak – s. 28; 2.7. Blok – s. 29 3. Metoda syntetyczna – s. 32; 3.1. Odbicie oburącz górne - s. 33; 3.2. Odbicie oburącz dolne – s. 34; 3.3. Wystawianie - s. 38; 3.4. Zagrywka - s. 43; 3.5. Zbicie – s. 43; 3.6. Blokowanie - s. 46; 4. Metoda analityczna - korekta błędów - s. 49; 4.1. Odbicie oburącz górne – s. 49; 4.2. Odbicie oburącz dolne – s. 51; 4.3. Zagrywka dolna – s. 51; 4.4. Zagrywka tenisowa - s. 52; 4.5. Zbicie - s. 54; 4.6. Blok - s. 56; 5. Forma fragmentów gry – s. 58; 6. Gra – s. 62; 6.1. Gra uproszczona - s. 62; 6.2. Gra szkolna – s. 64; 6.3. Gra właściwa - wprowadzenie do taktyki zespołowej – s. 65; 6.3.1. Systematyka – s. 66; 6.3.2. Metodyka nauczania taktyki zespołowej – s. 72; 3 7. Organizacja zajęć – s. 80; 7.1. Formy organizacyjne. - s. 80; 7.2. Konspekty lekcyjne - s. 81; 7.3. Program nauczania – s. 89; Piśmiennictwo – s. 91