Search
Now showing items 1-3 of 3
Determinanty wydatków turystycznych gospodarstw domowych. Analiza przypadku Polski w latach 2000-2009
(2015)
Celem artykułu jest identyfikacja czynników determinujących poziom wydatków turystycznych, dokonywanych przez gospodarstwa domowe w Polsce w latach 2000-2009, oraz określenie siły rozpoznanych zależności.
W badaniach ...
Makroekonomiczne uwarunkowania konsumpcji turystycznej w okresie przekształceń społeczno-gospodarczych w Polsce w latach 1990-2010
(2014)
Celem artykułu jest określenie wpływu czynników makroekonomicznych na kształtowanie się poziomu konsumpcji turystycznej w Polsce.
W badaniach empirycznych zastosowano statystyczną metodę regresji
wielorakiej, wpisującą ...
Wirtualne pielgrzymowanie jako efekt stosowania nowych technologii w promocji. Przypadek Światowego Centrum Kultu Bożego Miłosierdzia w Łagiewnikach
(2016)
Celem artykułu jest wskazanie wpływu nowoczesnych technologii na działania promocyjne sprzyjające rozwojowi kultu Bożego Miłosierdzia i św. Faustyny realizowane przez Sanktuarium Bożego Miłosierdzia w krakowskich Łagiewnikach ...